Bulletin Board vereenvoudigen.

Wat is er de laatste tijd nieuw bijgekomen op de site. Klik hier om de nieuwe berichten in deze categorie te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Bulletin Board vereenvoudigen.

Bericht door Aat »

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een poging ondernomen om het gebruik van het Bulletin Board wat te vereenvoudigen. Er zijn nu minder categorien zichtbaar, waardoor ik hoop dat e.e.a. wat simpeler zal worden.
Eigenlijk is er voor algemeen gebruik nog maar 1 rubriek beschikbaar. Dat is "Alles m.b.t. de familie Versteegt".
In de andere rubrieken stonden slechts een paar berichten. Die heb ik allemaal verplaatst naar "Alles m.b.t. de familie Versteegt". Er is dus niets verloren gegaan.

De rubriek "Waar wordt aan gewerkt" heb ik onzichtbaar gemaakt, omdat hier alleen vanuit de menukeuze "Onderhanden" op getrokken wordt en er toch geen discussies werden gevoerd in deze rubriek.

De rubriek "Nieuw op de Site" is voortaan alleen zichtbaar voor geregistreerde gebruikers (die ook ingelogd zijn natuurlijk). Vanuit het linkermenu via de knop "Nieuw op de Site" zijn wel voor iedereen de laatste 10 berichten in deze rubriek te zien, maar om alle berichten in deze rubriek te bekijken moet men dus ingelogd zijn.

Uiteraard is het Gastenboek ook nog vanuit het Bulletin Board benaderbaar, maar voor zaken die van algemeen belang zijn kan beter de rubriek "Alles m.b.t. de familie Versteegt" gebruikt worden, zodat het Gastenboek gebruikt kan blijven worden voor reacties naar de Webmaster (ikke dus :-)).

Bij deze wil ik dus iedereen uitnodigen om vooral veel van de rubriek "Alles m.b.t. de familie Versteegt" in het Bulletin Board gebruik te maken.

Groeten,
Aat
BUTTON_POST_REPLY