Verkopen-kopen

Klik hier om de lopende discussies voor dit onderwerp te zien. In deze categorie kunnen alle zaken met betrekking tot de familie Versteegt besproken worden.
BUTTON_POST_REPLY
Rineke
Berichten: 15
Geregistreerd: 12 Sep 2002, 11:56
Woonplaats: Drachten
CONTACT:

Verkopen-kopen

Bericht door Rineke »

Hoi, allemaal

En opeens is het er dan toch, jaren lang van gedroomd, in het voorjaar nog een nieuwe keuken aangeschaft en dan nu, toch verhuizen... Het spel we gaan wel we gaan niet hebben we jaren vol gehouden , maar nu is het zover, beide kinderen komen dit schooljaar van een school af en nu kunnen we weg.
Het duurt nog wel even hoor, maar ik wilde jullie het toch vertellen het is voor ons best wel een verandering. het huis staat te koop
"Iemand nog interresse in een huis in ede < aan de rand van het bos :wink:
Nee ik denk dat ik jullie hulp niet nodig zal hebben hier voor, het is zo verkocht verwacht ik. Het zoeken naar iets nieuws is anders...

We willen naar de omgeving van Drachten.
Ik hoop dat daar ook versteegt-jes zitten. En ik heb natuurlijk hoop op internet anders ga ik niet :lol:

Gisteren heeft Dineke onze dochter van 19 een kamer gekregen, dus die gaat eerst het huis uit, zij is ook de enige die hier(ede) achter blijft, wij gaan naar het noorden. Ik ga dus met twee mannen :oops: verhuizen, het zal gek zijn, ik ben dan sinds jaren in de minderheid! Hoe doen anderen dat?

Eind van het jaar eerst nog ff een 25 jarig jubileum!!
Een roerig jaar!
Ons vw busje is even uit de running moet een nieuwe motor in :???:
Jullie zijn weer ff bij :o

Spreek jullie wel weer

Rineke
Rineke
Berichten: 15
Geregistreerd: 12 Sep 2002, 11:56
Woonplaats: Drachten
CONTACT:

Bericht door Rineke »

Hoi ben ik weer... :roll:

Het huis verkopen wil toch niet zo vlotten...
:(
De motor van de bus is weer gemaakt binnen kort maar weer eens een proefritje maken.

Het chatten met mede versteegtjes werkt ook niet vind ik
zit er wel eens iemand?
:o iemand anders nog een geniaal idee?

Verder vind ik het zo stil hier...heeft nog niet iedereen de weg gevonden?

:oops: Groeten Rineke

ps, ben binnen kort 25 jaar getrouwd, zal ik dat nog ergens melden :D

xx
BUTTON_POST_REPLY