Niks nieuws.... Of toch wel???

Wat is er de laatste tijd nieuw bijgekomen op de site. Klik hier om de nieuwe berichten in deze categorie te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Niks nieuws.... Of toch wel???

Bericht door Aat »

Na een middagje stoeien achter de computer heb ik eindelijk een langgekoesterde wens kunnen vervullen. Het is nu mogelijk om vanuit de stamboom-overzichten door te klikken naar andere internet-pagina's met extra informatie omtrent deze persoon. Ik heb hiervoor het programma dat de foto's toevoegt aan de overzichten zo aangepast dat er nu ook gekeken wordt naar aanvullende informatiepagina's en er dan dit knopje Afbeelding bij zet. Door daar dan op te klikken kom je op de pagina met extra informatie.

Allereerst dus maar eens een aantal pagina's die al op de site stonden op deze manier gelinkt.
Het voordeel van deze manier is dat je nu het stamboomoverzicht als ingang naar alle informatie kunt gebruiken. Andersom was het al mogelijk om vanuit andere pagina's naar de juiste persoon in de stamboomoverzichten te linken, maar nu kan het dus beide kanten op.

Een nieuwe toepassingsmogelijkheid die ik nu verder nog wil gaan gebruiken is om meer foto's te gaan plaatsen op deze aparte pagina's.

Groetjes,
Aat
BUTTON_POST_REPLY