Wat is meest uitgeoefende hobby van een Versteegt

Klik hier om de lopende discussies voor dit onderwerp te zien. In deze categorie kunnen alle zaken met betrekking tot de familie Versteegt besproken worden.
BUTTON_POST_REPLY
Jan uit Houten
Berichten: 6
Geregistreerd: 09 Sep 2002, 23:54
Woonplaats: Nijverdal

Wat is meest uitgeoefende hobby van een Versteegt

Bericht door Jan uit Houten »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Jan op 21 januari 2002.

Ik ben erg benieuwd naar de hobby's van de Versteegtjes. Is er voorkeur voor muzikale, sportieve, technische, creatieve of andere soorten hobby's. Ik ben zelf met een modelspoorbaan op schaal H0 bezig. Het elektrische gedeelte doe ik samen met mijn zoon Lennard. We houden samen 1 hobbyavond om de 14 dagen. Het leukst van deze hobby vind ik het bouwen en verbouwen van alles wat op zo'n baan thuis hoort. Ik heb b.v. een tuibrug gemaakt, en stukken van huisjes afgezaagd, daardoor geveldjes verplaatst. Maar bij dit alles rijden de treinen ook nog. Op tijd??
Laat eens iets over je hobby horen.
Groeten Jan Versteegt uit Houten
Rineke
Berichten: 15
Geregistreerd: 12 Sep 2002, 11:56
Woonplaats: Drachten
CONTACT:

Bericht door Rineke »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Rineke op 23 januari 2002.

DE hobby van deze Versteegt,is muziek, klassieke muziek wel te verstaan en dan het liefst het bespelen van een orgel, hoe kan het ook anders als dochter van Hans Versteegt de orgelbouwer!
Ik speel graag Bach en Handel. Binnenkort mag ik op het orgel spelen van de Grote kerk in Ede. IK doe het voor mijn plezier, maar ben in ****act gekomen via internet, een tweede hobby van mij! Met een nieuwsgroep die zich voor al bezig houdt met klavarskribo! Dat is de notatie die ik speel,
Je hebt dan niets met kruizen en mollen van doen!
Ik heb op groep gehoord, dat er ook organisten zijn die het gewone notenschrift beheersen en klavar er naast hebben omdat ze dan eerder een moeilijk stuk onder de knie konden krijgen erg opmerkelijk.
Verder kan ik ook aardig uit de voeten op een piano, houten fluiten en de gitaar. Ik zing sinds zijm 9e, ben nu 47! In diverse koren.
Maar ben sinds kort niet meer vast verbonden aan een koor, momenteel zoek ik, projekt koren uit< dat zijn koren die in een kortetijd een mooi stuk in studeren en het dan tenuitvoer brengen! zo heb ik de passionen en anthem gedaan. OOK zing ik wel eens de Carmina Burana van Orff Dit is een wereldlijk stuk.
Weet je waar ik nu best wel benieuwd naar
ben bij de Versteegten,dat is het geloof!
En bij welk kerkgenoodschap hoort u?
Misschien iets voor een volgende keer?
Groeten Rineke
Jan uit Houten
Berichten: 6
Geregistreerd: 09 Sep 2002, 23:54
Woonplaats: Nijverdal

Bericht door Jan uit Houten »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Jan op 27 januari 2002.

Naar jouw laatste vragen ben ik ook benieuwd.
Stel eens een aardige vragenlijst op.
Leuk om te weten wat jouw hobby is. Daar zit muziek in. Het beste met het instuderen.
Groeten Jan.
Jan-Willem Versteegt

Muzikaliteitjes.

Bericht door Jan-Willem Versteegt »

Als nieuwkomer sinds vandaag wil ik nog ff meedelen dat er inderdaad genoeg muziek in de familie Versteegt zit. Jaren geleden heb ik inderdaad ook orgel bespeeld w.o. verschillende klassieke muziekstukken. Tevens heb ik ook in div. koren meegezongen. De laatste paar jaren heb ik meegedaan in verschillende project-musicals. Zingen en acteren.......gewoon een héél fijne combinatie. En wat het geloof aangaat, ben ik protestants-gereformeerd opgevoed.

So far ..... so good!

chiao!
:D
BUTTON_POST_REPLY