Volgorde van het menu is veranderd.

Wat is er de laatste tijd nieuw bijgekomen op de site. Klik hier om de nieuwe berichten in deze categorie te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Volgorde van het menu is veranderd.

Bericht door Aat »

Ik heb zojuist het menu enigszins aangepast zodat nu alle items die informatie halen uit de verschillende rubrieken van het Bulletin Board bij elkaar staan.
Het is nu dus zo dat de menukeuzes
- Nieuw op de Site
- Onderhanden
- Gastenboek
allemaal gevoed worden vanuit het Bulletin Board en werken met een soort voorzetscherm. Op dit scherm zijn steeds de 10 laatste onderwerpen in de betreffende rubriek te zien in een layout die meer op de oude vertrouwde layout lijkt dan het Bulletin Board zelf. Om alle berichten in die rubriek te bekijken zal men het Bulletin Board zelf moeten raadplegen.

Onder aan het menu staan al tijden de Nederlandse en Amerikaanse vlag.
Afbeelding
Oorspronkelijk hadden die vlaggen geen zichtbare functie. Achter de schermen werd er echter een bezoekerstellertje mee opgehoogd en informatie omtrent de schermresoluties die de verschillende bezoekers gebruiken mee vastgelegd. (Handig voor mij om te zien welke resoluties het meest worden gebruikt, zodat ik daar bij het maken van de pagina's rekening mee kan houden.)
Op het hoofdscherm staan links boven ook de 2 vlaggen die als functie hebben om van het Nederlandse deel naar het Engelse deel van de site te kunnen switchen door er op te klikken.
Op zich dus erg verwarrend, 2 dezelfde plaatjes met verschillende functies. Ik heb daarom onder aan het menu ook de funtie ingebouwd bij de vlaggen om van taal te kunnen switchen, zodat ze nu dezelfde functie hebben.
De bezoekersteller en schermresolutie-functie worden nu op een andere manier volkomen onzichtbaar aangestuurd.

Groeten,
Aat Versteegt
BUTTON_POST_REPLY