Ideeën voor een familiedag?

Klik hier om de lopende discussies voor dit onderwerp te zien. In deze categorie kunnen alle zaken met betrekking tot de familie Versteegt besproken worden.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Ideeën voor een familiedag?

Bericht door Aat »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Aat op 14 januari 2002.

Hallo allemaal,
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om aan iedereen te vragen of er nog bepaalde ideen leven voor een eventuele familiedag.

Alle suggesties hoor ik wel.
Groeten,
Aat Versteegt
Rob Versteegt
Berichten: 2
Geregistreerd: 12 Aug 2002, 23:04
Woonplaats: Lienden
CONTACT:

Suggestie familiedag

Bericht door Rob Versteegt »

Dit bericht is oorspronkelijk op 15 januari 2002 door Rob gepost.

Ja Aat, ik weet niet exact over hoeveel Versteegten we praten, maar afhankelijk van het aantal lijkt het me het beste om het Ahoy of de Amsterdam Arena af te huren .

Dit moet je niet helemaal serieus opvatten natuurlijk, maar ik wilde het bulletin board (Rob board klinkt trouwens beter ook eens uit proberen.
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Familiedag

Bericht door Aat »

Dit bericht is oorspronkelijk op 15 januari 2002 door Aat gepost.

Ja staat wel leuk he dat RobBoard. Maar toch ga ik het binnenkort veranderen hoor. Zal wel iets als VersteegtBoard worden of FamilieBoard denk ik.
(Iemand anders nog suggesties hiervoor?)
Als lokatie voor een eventuele familiedag had ik zelf in gedachten dat het wel leuk zou zijn om dat in de omgeving te doen waar onze roots liggen. Ten zuid-westen van Utrecht dus. Denk dan aan Langerak, of iets noordelijker Harmelen of Woerden. Daar zal toch vast wel iets te vinden zijn denk ik? Een klein Ahoytje of zo.

Aantallen blijft natuurlijk altijd lastig in te schatten in zo'n vroeg stadium, maar als we kijken naar mensen met de naam Versteegt (ook de aangetrouwden), die in Nederland wonen kom ik aan zo'n 200 personen. (Net nog even nageteld in de database. Ter info: ik tref daar ook nog 47 familieleden aan met de naam Ver Steegt, die dus in America wonen, maar die verwacht ik niet allemaal op onze familiedag :-)
Als de plannen wat meer concreet worden moeten we dus eens goed gaan inventariseren wie er wel en niet komen.

Groeten,
Aat
Jan-Willem

Familie zaken.

Bericht door Jan-Willem »

Tsjonge jonge zeg, wist niet dat het er zoveel waren :D
BUTTON_POST_REPLY