Update uitgevoerd

Wat is er de laatste tijd nieuw bijgekomen op de site. Klik hier om de nieuwe berichten in deze categorie te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Update uitgevoerd

Bericht door Aat »

Hallo allemaal,

Zojuist is er weer een update uitgevoerd van de stamboom-overzichten. Het had wat langer geduurd dan de normale 1 maal per maand die we gewend zijn, maar dat had natuurlijk alles met de vakantieperiode te maken.
Ook waren er niet echt veel mutaties te melden. Hopelijk kunnen we de komende weken weer wat meer nieuwe zaken opduikelen.
Bij deze dan ook het verzoek aan iedereen die aanvullingen heeft voor onze stamboom die vooral op te sturen naar: Aat@Versteegt.net

In de afgelopen weken heb ik nog wel de nodige foto'tjes van familieleden gevonden op het internet en een aantal daarvan ook in de stamboomoverzichten toegevoegd.
Mocht iemand een foto van zichzelf in het overzicht tegenkomen en het daar niet mee eens zijn laat het mij dan ook even weten dan zal ik die direct verwijderen.
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor andere persoonlijke gegevens die u liever niet in onze overzichten gepubliceerd ziet.

Met vriendelijke groeten,
Aat Versteegt
BUTTON_POST_REPLY