Veel toevoegingen in de stamboom.

Wat is er de laatste tijd nieuw bijgekomen op de site. Klik hier om de nieuwe berichten in deze categorie te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Veel toevoegingen in de stamboom.

Bericht door Aat »

Hallo allemaal,

Zojuist zijn de nieuwe overzichten weer op de site gezet. Deze maand zijn er zo'n 300 personen bijgekomen. Dit alles dankzij de welwillende medewerking van o.a.
- Richard Tito die de stamboom van der Zaan aanleverde. Zichtbaar onder nummer 188.
- Ruud van Oosterom die de stamboom van Oosterom aanleverde. Dit alles zichtbaar onder nummer 561.
- Geertje Labree die de tak van de familie van Duijn (onder nummer 809) heeft aangevuld.
Allemaal natuurlijk enorm bedankt voor de aanlevering van alle informatie.

Andere aanpassingen zijn te vinden onder:
- nr. 26 Overlijdensdatum van Henricus gecorrigeerd.
- nr. 61 Overlijdensdatum van Klaas de Jong toegevoegd.
- nr. 70 Gegevens aangevuld en een kind toegevoegd.
- nr. 93 Enkele overlijdensdata toegevoegd.
- nr. 107 Enkele geboorte en overlijdensdata toegevoegd.
- nr. 154 2e huwelijk toegevoegd.
- nr. 158 1 kind toegevoegd.
- nr. 161 Huwelijk van Dirk Uithol toegevoegd.
- nr. 775 Enkele geboortedata toegevoegd.
- nr. 880 Overlijdensdatum toegevoegd.

Ik wil dit keer ook Henk Versteegt nog even bijzonder bedanken voor het vastleggen van al deze informatie in onze gezamenlijke database.

Voor alle meelezers van dit bericht:
Aanvullingen op onze stamboom kunnen altijd naar Aat@Versteegt.net gestuurd worden.
Mochten er personen zijn die op onze site informatie zien staan die ze liever niet gepubliceerd zouden zien dan volstaat een emailtje naar mij om dit aan te geven. Ik zal er vervolgens voor zorgen dat die informatie niet meer zichtbaar zal zijn.

Met vriendelijke groeten,
Aat Versteegt
BUTTON_POST_REPLY