Alle berichten uit het oude gastenboek.

Dit is het gastenboek van www.versteegt.net
Klik hier om alle aantekeningen in het gastenboek te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Alle berichten uit het oude gastenboek.

Bericht door Aat »

Name: Rob Sun Aug 4 20:48:53 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Aat en Dicky,

Vanuit Lienden willen wij mevrouw www.versteegt.net van harte feliciteren met haar 35e verjaaardag.

Nog een fijne dag toegewenst.

Groeten,

Rob, Mariska en Chimene


Name: Riet snijder-versteegt Fri Jul 5 18:22:24 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Aat heel leuk gedaan,alles bij jan gezien
de foto geef ik nog wel aan jan.
Ga zo door.
Groeten van Ben en Riet.


Name: Kees van Tiggelen Fri Jun 21 20:55:59 2002

--------------------------------------------------------------------------------
bezoek ook eens de site van www.vantiggelen.tk
of www.aldfaer.nl
verder is het een zeer goede site van de familie Versteegt.succes verder.
Kees van Tiggelen, Etten-Leur


Name: Jan Snijder Sat Jun 15 01:26:16 2002

--------------------------------------------------------------------------------
hoooooiii allemaal zeer leuke pagina
nog even een kleine mededeling mijn trouwdatum staat
niet helemaal goed er staat 1983 moet zijn 1985
voor de rest geweldig werk geleverd.

groet van jan snijder
en gezin


Name: Richard Sun May 19 23:22:41 2002

--------------------------------------------------------------------------------
thx for being able to use your site, I've found information on my familytree on it


Name: Kate Ver Steeg Fri Apr 19 01:29:38 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Hello! I am a Ver Steeg that lives in Carlisle, Iowa, USA. I am really interested in genealogy, and I was wondering if you could help me with my genealogy. Please contact me. Thanks!


Name: E. Verbeek Sun Mar 31 11:55:10 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Site ziet er goed en overzichtelijk uit. Mocht je meer tegenkomen van de naam Verbeek laat het me s.v.p. weten.

Nog heel veel succes met jullie verdere onderzoek!

Erik verbeek


Name: Rob Versteegt Wed Mar 27 21:00:47 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Aat,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, nu ben je weer een jaartje wijzer maar vooral ook ouder !!!;-)

Wij gaan er hier vanuit dat je wel weet waar je de slagroomtaart naar toe moet sturen, zo niet dan mail je maar even een berichtje en dan geef ik mijn adres wel door.

Ook onze felicitaties aan Dicky en de kinderen !

Groeten uit Lienden,

Rob Mariska en Chimène Versteegt


Name: Silvana Mon Mar 25 12:46:32 2002

--------------------------------------------------------------------------------
hallo allemaal, eerst wil ik even zeggen dat ik dit een hele leuke site vind. Nou Rob ben je nu blij dat ik in het gastenboek heb geschreven? Geef mijn nicht even een dikke kus van me. groetjes van Silvana


Name: Frans Versteeg Thu Mar 21 22:53:13 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Beste Aat,

Leuke site, zie bij losse tak delen van mijn familie Versteeg zonder t. Heb een stamboomboekje gemaakt met pakweg 500 Versteeg'en.
Interesse, zend me een e-mail
M.vr.gr. Frans Versteeg


Name: Debby Thu Feb 28 22:08:04 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Hé ome Aat,

De site ziet er echt te gek uit. Wel jammer dat er een foto van mij op staat. Heb ik daar trouwens ooit toestemming voor gegeven???? Nou ja, het moet maar.
Ik vind die foto van Opa wel grappig. Hoe ben je trouwens aan al die oude foto's gekomen?

Groetjes van Debby en de rest van de familie,
uit stormig Katwijk



Name: Erik Wed Feb 20 12:15:30 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Een leuke site met een hoop informatie mijn schoonmoeder beleeft er een hoop plezier aan.
Zij is Gerry Janny Versteegt geboren 05-12-1937.
Groet,
Erik


Name: Aat Mon Feb 18 22:16:37 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Rob,
Geheel tegen mijn gewoonte in reageer ik nu even in het gastenboek zelf. Je bedoelt waarschijnlijk de vlaggetjes die onderaan het menu staan denk ik?
URL: www.versteegt.net


Name: Rob Mon Feb 18 21:52:52 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Aat,

Zijn de vlaggetjes op de hoofdpagina niet wat klein geworden ?
Ze vallen niet meer zo op ;-)

Groeten,

Rob


Name: Lennard Versteegt Wed Feb 6 20:05:39 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Aat

De site ziet er heel erg goed uit. Alleen vind ik de twee vlaggen op de hoofpagina een beetje te groot ze, lijden te veel af.


Name: Bianca Mon Jan 28 17:50:31 2002

--------------------------------------------------------------------------------
heej... heeft iedereen de datum en tijd klok al gevonden bovenaan de site?? valt me nu pas op!! van dat bulletin board wist ik trouwens ook niets af... kom ik ook net pas achter... je gaat me iets te snel hoor pappie! volgens mij moet ik iedere dag weer opnieuw op de site komen kijken of er nog wat veranderd is! hihihihi... succes ermee!
de groeten aan alle Versteegt'en en verwanten!

Bianca



Name: Jan Versteegt Sun Jan 27 22:18:20 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Ik vind dat Rob groot gelijk heeft, de site is prachtig en de moeite van het kijken waard. Er mag best wel wat meer gereageerd worden. Dit geldt ook voor het Bulletin board, heeft u een vraag of een stelling, plaats hem daar of reageer op een ander. Trouwens Rob ligt het Lienden van jouw bij Zoelen?
Jan uit Houten


Name: Rob Versteegt Sat Jan 26 23:35:51 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo lezers,

Volgens mij zijn er veel bezoekers die regelmatig een kijkje op DE site nemen, ik ga er van uit dat er dan ook hier in het gastenboek gekeken wordt.
Als u dit nu leest is dat dus ook zo !!!
Het zou leuk zijn als u er ook eens wat in schreef, het kan van alles zijn zoals op of aanmerkingen over DE site (dat kan overigens alleen maar positief zijn want DE site is 100% OK) of gewoon iets anders, desnoods de groeten !!!

Bij deze de groeten uit Lienden aan iedereen die dit leest.

Rob Versteegt


Name: Gert M. Knepper Mon Jan 14 14:19:04 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Beste Aat,

Leuk hoor, jullie genealogie. Ik vond er een paar 'Kneppers'in - en laat ik nu -al heel wat jaren geleden de genealogie van die familie hebben uitgezocht! Mocht(en) je/jullie wat meer van die tak willen weten, aarzel dan niet mij te mailen! Hartelijke groet! Gert M. Knepper


Name: phileke speelman-versteegt Sun Jan 13 18:27:58 2002

--------------------------------------------------------------------------------
hallo

onder nummer 241 staat bij adriaan versteegt, relatie met enz., dit moet zijn gehuwd op 24-02-1944 te Vleuten

groetjes, phileke


Name: Piet Versteegt Sat Jan 12 21:13:19 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Leuk, deze site.
'k Heb lang alles nog niet gelezen.
Maar zal dat zeker doen als ik meer tijd heb!
Vriendelijke groet aan alle 'Versteegten'.
't Wordt tijd voor een grote familiedag als ik het allemaal zo lees.
Doei!


Name: Jan Versteegt Sat Jan 5 21:50:09 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Hoera! Er is vandaag (5 januari) nog iemand jarig. Tamara van Ek uit Dordrecht, onze oudste kleindochter is 5 jaar geworden. (Opa en Oma Versteegt uit Houten). Wij wensen alle bezoekers(sters) van deze site een heel goed 2002 toe. Jan en Margreet.


Name: Jan Versteegt Sat Jan 5 21:41:03 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Mariska en Rob van harte gefeliciteerd met jullie dochter Chimène, het is een mooie baby we wensen jullie veel geluk met haar.
Margreet en Jan Versteegt uit Houten.


Name: Rob Versteegt Tue Jan 1 13:21:46 2002

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Versteegt-en en verdere familie,

Vanuit Lienden wensen wij iedereen een bijzonder gelukkig 2002.

Voor ons kan hij al bijna niet meer stuk, weten waarom ?
Hou de pagina "de jongste versteegt" de komende dagen in de gaten en je weet het !

Groeten Mariska en Rob Versteegt


Name: nel messelink Mon Dec 31 20:15:05 2001

--------------------------------------------------------------------------------
`Hallo enorme familie, ik ga me even voorstellen: dochter van Aad Versteegt en Wilhelmina Versteegt-Kerkhoven, nr. 6 uit dat nestje. Vorige week belde mijn dochter met het bericht dat ze een enorme stamboom had gevonden op internet. Ik zei: Print even uit, en dat deed ze !!!! En vanavond kreeg ik me toch een stapel papieren, de inkt van de computer was er
aan opgegaan. Het is oudejaarsavond, maar ik zeg niks meer en ben verloren in de oudegeschiedenis. Wat ontzettend leuk is dit. Heleen heeft enkele foutjes gezien, ze zal de correcties wel eens doormailen. M'n complimenten voor alle speurwerk, ik ga er thuis verder op studeren. Ik wens mijn hele enorme familie de onmisbare zegen van God voor het komende jaar. Hartelijke groet, Nel Messelink-Versteegt.



Name: phileke speelman-versteegt Sun Dec 30 14:13:13 2001

--------------------------------------------------------------------------------
hallo,

in stamboom nr. 307 staat bij cornelia boers een foutieve geboortedatum, dit moet zijn: 21 - 09 - 1921

foutje van rob denk ik

nog een foutje: Stamboom 826 : naam is Dorus ipv doris en zij zijn niet gehuwd maar samenwonend.

leuke site , groetjes phileke


Name: Ron Wed Dec 26 20:00:02 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Pa ik heb je foto's gevonden hoor ff verder kijken dan je neus lang is het ziet er echt geweldig uit en dat je dan nog maar veel te weten mag komen samen met Henk Groeten van de zolder


Name: jolanda temminck versteegt Sun Dec 23 21:53:57 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Aat

Bedankt voor je felicitatie, ze zeggen altijd beter laat dan nooit.
Hierbij wil ik jou ook een hele goede en gezellige kerst toewensen, en natuurlijk alle goeds voor 2002.

groetjes jolanda


Name: Rob Versteegt Sat Dec 22 22:20:30 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,

Vanuit een WIT Lienden wil ik graag alle Versteegt-en, en verdere familie hele fijne feestdagen een een zeer goed 2002 toewensen !!

Groeten,

Rob Versteegt


Name: Bianca Thu Dec 20 09:26:20 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Hee Paps...
ik ben weer ffies wezen rondneuzen op deze site... ik verbaas me elke keer weer hoeveel info er bij gekomen is!! Wel erg leuk allemaal!

Groet uit de andere kamer
(hihihihi)


Name: Bart Versteegt Wed Dec 19 21:40:08 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Aat en Henk.
Heb de site vrijwel volledig doorgelopen en was erg enthousiast. Leuk om al die verbanden eens te zien. Een geweldig stuk werk en mijn complimenten!!! Was het indertijd even zat i.v.m. privé omstandigheden en heb toen niets meer beantwoord van de vragen die je stelde. Stuur me eens een mailtje en wie weet kan ik e.e.a. nog aanvullen.
Groeten van Bart en Annie uit Alphen aan den Rijn.


Name: Wim Boom Tue Dec 18 14:05:40 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Aat, Een goed stuk werk deze site.Ik heb hem met genoegen bekeken. Ik ben zelf ook bezig met een stamboom van mijn familie. Ik weet hoeveel werk er aan vast zit. Leuk om op deze wijze iets van jou te horen.
Prettige feestdagen en een voorspoedig 2002.
Oom Wim Boom


Name: jolanda temminck versteegt Mon Dec 17 16:25:13 2001

--------------------------------------------------------------------------------
hallo allemaal.

Ik wil jullie even de complimenten geven voor deze mooie site ik hoop dat jullie nog veel meer over de versteegtjes te weten komen.
Heel veel succes verder.

groetjes uit beesd


Name: Erik Mon Dec 3 12:54:07 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Rob,

'k Was jarig, vandaar...

Groeten Erik



Name: Rob Sun Dec 2 00:29:14 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Gefeliciteerd Eric,

mischien lezen we later nog waarmee, want ik weet het niet.

groten uit Lienden


Name: anja Thu Nov 15 12:16:01 2001

--------------------------------------------------------------------------------
alles goed met de zwerende vinger of moet ik zaterdag jodium en pleisters meenemen? GEINTJE!!!!



Name: Rob Versteegt Sat Nov 3 20:00:40 2001

--------------------------------------------------------------------------------
hallo bezoekers,

heb zojuist de nieuwe uitvoering van de stamboom doorlezen, en hij is perfect goed te doorzoeken.
ik zou zeggen kijk gelijk even !

wederom complimenten aan Aat en Henk !

groeten uit lienden,

Rob Versteegt (in de stamboom onder nr. 344)


Name: Jan Versteegt (1944) Fri Oct 26 12:41:16 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Voor mij is de hele fam. Versteegt nieuw. Sinds Aat op 5-10-2001 mij op deze site gewezen heeft, ben ik er regelmatig mee bezig, om te kijken wie er directe fam. zijn. Ik wil Aat en Henk de complimenten geven voor al het werk dat zij verzetten. En binnenkort van kant uit onze gegevens verstrekken.


Name: Rob Versteegt Tue Oct 23 19:36:48 2001

--------------------------------------------------------------------------------
hallo,
bij toeval heb ik deze site een paar weken terug gevonden, en daar heb ik geen spijt van want het is best leuk om e.e.a. over andere versteegten te weten en te lezen. LEUK ! ik zal zeker elke week wel eens binnen kijken voor leuke nieuwtjes.
complimenten voor de site !
groeten uit lienden,

Rob Versteegt


Name: Roelof Varkevisser Sat Oct 20 21:50:47 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Aat,
Op zoek naar nieuwe gegevens over Varkevisser vond ik je site. Zelfs nog wat aanvullingen gevonden (geb. date van haar kinderen.)
Voor gegevens over haar en heel veel andere Varkevissers zie mijn site.
Mooie site, maar je PDF-files zijn wel erg lastig te bekijken.

Roelof
URL: http://www.varkevisser.org/varkevisser


Name: yvon Thu Oct 11 11:11:05 2001

--------------------------------------------------------------------------------
he familie ik heb ff rond geneusd hier maar moet nu echt weer snel weg hier want ik moet opdrachten maken voor school anders word die leraar loeiend
-xxxxxxxxxxxxxxxx-ies yvon



Name: Mindy Sun Sep 30 22:13:47 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Hello. I'm so glad that you took the time to make this wonderful site about our family. It is so nice to be able to find out exactly where we come from. I can't wait to visit you and anyone else that would want to meet while I am staying in Rotterdam. It has been so much fun looking at the pictures and having my friends translate the site for me. Thanks for all the hard work.

Mindy Ver Steegt



Name: Rineke Lensink-Versteegt Sun Aug 26 15:12:49 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Aat, Fantastisch dat verhaal van mijn opa!
Ik ben benieuwd naar de reakties!

Hartelijk bedankt voor de gezellige ontvangst.
Ik vond het heel gezellig bij jullie, en ...ik heb mijn sleutels!
Tot lezens... of zo,
groeten, Rineke


Name: Eijmert Versteegt (1963) Mon Aug 20 23:19:45 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Aat, ik zie dat er nog niet veel reacties binnengekomen zijn in je gastenboek. Vandaar dit bericht. Wie weet als er een schaap over de dam is....
Ik kijk regelmatig even op de site om te zien wat voor informatie je weer tevoorschijn getovert hebt. Prachtig
hoor!!!
Ik zal een dezer dagen nog even reageren op het bericht wat ik van je kreeg.
Groet, Eijmert



Name: Bianca Thu Aug 9 17:13:24 2001

--------------------------------------------------------------------------------
hallooow paps... ik heb ffies rondgeneusd hiero... en ik moet zeggen... er staan leuke fotoooooos op de site! verders... veel zoek plezier nog naar nog meer Versteegtjes en tot zo!
URL: readandsingit.4t.com


Name: Aat Versteegt Fri Aug 3 16:10:43 2001

--------------------------------------------------------------------------------
And this is the second message in my new Guestbook. I'd like to invite all the visitors of my site to write something in my Guestbook.
URL: www.versteegt.net


Name: Aat Versteegt Fri Aug 3 15:45:01 2001

--------------------------------------------------------------------------------
Dit is het eerste bericht in het nieuwe Guestbook. Ik wil bij deze iedereen uitnodigen ook iets in het gastenboek te schrijven.
URL: www.versteegt.net
BUTTON_POST_REPLY