Uitnodiging van Corné Versteegt

Klik hier om de lopende discussies voor dit onderwerp te zien. In deze categorie kunnen alle zaken met betrekking tot de familie Versteegt besproken worden.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Uitnodiging van Corné Versteegt

Bericht door Aat »

Afbeelding

Hallo allemaal,

Ik kreeg zojuist bovenstaande uitnodiging van Corné binnen. Hij schrijft er nog het volgende bij:
Ik hoop dat je het volgende op de website kunt plaatsen:

15 december 2004 (15:00) hoop ik te promoveren aan de Technische Universiteit Delft. Iedereen, die geïnteresseerd is, kan de verdediging bijwonen. Ik stel het wel op prijs als iemand zich van te voren even aanmeld als hij/zij komt.
Hier nog even de samenvatting van zijn onderzoek:
Holonische besturing voor grootschalige geautomatiseerde transportsystemen
Samenvatting onderzoek Cornelis Versteegt

Transportsystemen en logistieke systemen worden steeds verder geautomatiseerd. In de toekomst zullen de voertuigen, overslagstations en besturingssystemen zelfstandig opereren met een minimum aan menselijke interacties. De prestatie-eisen aan geautomatiseerde transportsystemen worden steeds hoger gesteld in termen van doorlooptijd, doorvoer en betrouwbaarheid.
Om toegenomen technische mogelijkheden en prestatie-eisen te faciliteren zijn nieuwe besturingssystemen noodzakelijk. Het ontwerpen van dergelijke besturingssystemen is complex: de technologie heeft zich nog niet bewezen in de praktijk, veel actoren met verschillende belangen zijn betrokken en de ontwerpruimte wordt gekenmerkt door vele vrijheidsgraden. In deze studie is bekeken op welke manier ontwerpers van transportsystemen kunnen worden ondersteund bij het ontwerpen van besturingssystemen. Een ontwerpomgeving is ontwikkeld, welke is toegepast in het ontwerpproces van het Ondergronds Logistiek Systeem Schiphol (OLS Schiphol). Besturingssystemen voor automatische geleide voertuigen (AGVs) en geautomatiseerde overslagstations werden ontwikkeld ondersteund door de ontwerpomgeving.
Bij deze voldoe ik dus graag aan het verzoek van Corné.

Groeten,
Aat
BUTTON_POST_REPLY