Nieuw menu geinstalleerd.

Wat is er de laatste tijd nieuw bijgekomen op de site. Klik hier om de nieuwe berichten in deze categorie te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Nieuw menu geinstalleerd.

Bericht door Aat »

Dit bericht is oorspronkelijk door Aat gepost op 6 augustus 2002.

Hallo allemaal,

Je hebt vakantie, maar gaat niet echt weg en het is wat regenachtig.
Dus ga je even wat experimenteren met nieuwe toepassingen voor op de familiesite.
Als resultaat daarvan heb ik zojuist op een groot deel van de site nieuwe menu's geinstalleerd. Ik vind het zelf een stuk beter staan zo.
De rest van de menu's zal ik binnenkort vernieuwen.

Groetjes,
Aat Versteegt
Geerte

nieuw menu

Bericht door Geerte »

Dit bericht is oorspronkelijk door Geerte gepost op 6 augustus 2002.

Ziet er flitsend (letterlijk en figuurlijk) uit!
Hopelijk blijft het nog even regenachtig, wie weet wat er dan nog meer op de site gebeurt.

Geerte
Rob

menu

Bericht door Rob »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Rob op 6 augustus 2002.

Hoi die Aat,

Ja-ja zeker een verbetering,en ik dacht nog wel dat er eigenlijk niets aan de site te verbeteren was.
Zo zie je maar, een verbetering blijkt pas een verbetering als hij plaatsgevonden heeft.

Wat dat betreft ben ik het met Geerte eens, laat het nog maar even regenen.
Wie weet wat voor verrasingen ons dan nog meer te wachten staan.

Toppie, ga zo door,

Groeten uit het zonnige Lienden,

Rob
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Verbeteringen.

Bericht door Aat »

Dit bericht is oorspronkelijk door Aat gepost op 7 augustus 2002.

Ik ben blij dat jullie het nieuwe menu ook als een verbetering zien. Ik ben verder nog wel de nodige zaken aan het onderzoeken wat verbeterd kan worden. Zo heb ik inmiddels 3 verschillende bulletin board systemen uitgeprobeerd die er allemaal grafisch veel beter uitzien en meer mogelijkheden hebben dan het huidige. Echter hadden ze alle 3 ook weer nadelige punten (bv. geen ondersteuning van Nederlands EN Engels, geen/te beperkte/niet werkende email-notificatie). Dat zijn toch wel zaken die er voor mij absoluut bij moeten zitten. Al met al heb ik daar dus nog geen beslissing in genomen, maar ik ga er van uit dat er binnenkort toch echt wel een nieuw Bulletin Board (waarschijnlijk inclusief Gastenboek) zal komen dat er veel beter uitziet en ook meer mogelijkheden heeft.

Overigens staat er nog steeds 1 testversie geinstalleerd. Die is te bereiken op de volgende URL versteegt.net/forum/default.asp (inmiddels verwijderd).
Dit zal overigens NIET de nieuwe versie worden, o.a. omdat de email-notificatie hierbij niet goed werkt. Maar het geeft wel een idee van de beoogde grafische verbeteringen waar ik het over had. Het staat eenieder uiteraard vrij om daar ook eens in te kijken, maar alle eventuele nieuwe berichten die er in neergezet worden zullen binnenkort als ik die testversie verwijder ook verdwenen zijn.

Ik ga nu nog even verder om de resterende menu's om te zetten naar de nieuwe layout.

Groeten,
Aat
BUTTON_POST_REPLY