Berichten plaatsen

Wat is er de laatste tijd nieuw bijgekomen op de site. Klik hier om de nieuwe berichten in deze categorie te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Berichten plaatsen

Bericht door Aat »

Hallo allemaal,

De laatste maanden was het onmogelijk om een bericht te plaatsen op het Bulletin Board als je niet als gebruiker geregistreerd was. Dit heeft alles te maken met de hoeveelheid spam berichten die dagelijks werden geplaatst. Om het allemaal een beetje netjes te houden moest ik dus meerdere keren per dag al dit soort spam verwijderen.
In september 2010 had ik het Bulletin Board dus maar dichtgezet om van dit schoningswerk af te zijn. Nadeel was wel dat ongeregistreerde bezoekers van de site geen berichten konden achterlaten.

Afgelopen week heb ik een andere oplossing geimplementeerd. Er is een "Gast" account aangemaakt op het Bulletin Board waarmee ongeregistreerde gebruikers kunnen inloggen en alsnog een bericht kunnen achterlaten.
Gebruik hiervoor als gebruikersnaam "Gast" (zonder aanhalingstekens). Het bijbehorende wachtwoord is "Versteegt.net" (ook zonder aanhalingstekens, maar let op de hoofdletter aan het begin).
Wel heb ik het verzoek als U dit gast-account gebruikt om in het bericht ook uw naam en eventueel email-adres te vermelden, zodat we ook buiten het Bulletin Board om contact met elkaar kunnen opnemen.

Als het goed is moet hiermee een einde komen aan de vele spamberichten en zijn de bezoekers van de site toch in staat een berichtje achter te laten als daar behoefte aan is.

Met vriendelijke groeten,
Aat Versteegt
Email: Aat@versteegt.net
BUTTON_POST_REPLY