Losse takken

Klik hier om de lopende discussies voor dit onderwerp te zien. In deze categorie kunnen alle zaken met betrekking tot de familie Versteegt besproken worden.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Losse takken

Bericht door Aat »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Aat op 24 maart 2002.

Dankzij het berichtje van Frans Versteeg eerder deze week in het gastenboek is er een hele hoop informatie binnengekomen over de 2e losse tak zoals we die op de site hebben staan. Frans heeft in het verleden namelijk zijn stamboom uitgezocht en kwam daar ook verschillende keren de naam Versteegt in tegen.
Ik heb het boekje wat hij toendertijd heeft gemaakt, waarin alle informatie staat, inmiddels ook in mijn bezit. Bedankt Frans.
Aan de hand van zijn informatie ben ik al in staat geweest meerdere losse takken (naast de 2 grootste die op de site stonden waren er nog enkele kleinere takken) met elkaar te verbinden.
Een aansluiting met onze eigen stamboom is echter nog niet gevonden.
Het lijkt er evenwel op dat er geen nakomelingen meer zijn met de naam Versteegt van de personen die in deze losse tak voorkomen.
Ik ga eerst eens alle informatie zorgvuldig verwerken en zal dan een vernieuwd overzicht van deze losse tak publiceren.

Groeten,
Aat
BUTTON_POST_REPLY