Update per 25 april 2003.

Wat is er de laatste tijd nieuw bijgekomen op de site. Klik hier om de nieuwe berichten in deze categorie te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat

Update per 25 april 2003.

Bericht door Aat »

Hallo allemaal,

Dit keer al heel snel weer een update van de stamboomoverzichten. Dat heeft alles te maken met het feit dat er de laatste weken een enorm aantal toevoegingen zijn gedaan in de database. In iets meer dan 2 weken tijd zijn er 109 personen toegevoegd.
De wijzigingen in het nieuwe uitgebreide stamboom overzicht zijn:

- onder 26. De exacte geboortedatum van Jacob Cornelis Hoff toegevoegd.
- onder 44. Van de familie Hunik zijn enorm veel gegevens toegevoegd o.a. kinderen van Cornelia, Eimert en Aaltje Hunik. Dit is ook onder 90, 91 en 99 te zien.
De naam van Pietje is veranderd in Petronella. Tevens is de geboortedatum van Johannes Leonardus van Toorenburg erbij vermeld.
- onder 63. De huwelijksdatum van Hendrica Vervoorn is toegevoegd.
- onder 77. De huwelijken van Johanna en Louwerens Bek zijn toegevoegd.
- onder 90. Zoals gezegd zijn hier de kinderen toegevoegd met hun huwelijken.
- onder 91. idem
- onder 99. idem
- onder 118. Er zijn hier 2 kinderen toegevoegd (Neeltje en Geertje) met hun huwelijk. Ook is het huwelijk van Marrigje hier toegevoegd.
- onder 198. Dit huwelijk is nieuw, plus de zoon Pieter is nieuw toegevoegd.

Al met al toch weer een aardige lijst toevoegingen.
Voor de volgende update die naar verwachting ook niet al te lang op zich zal laten wachten kan ik alvast verklappen dat er voor het eerst sinds lange tijd toevoegingen van personen met de naam Versteeg zullen zijn.
Ik zal hier later nog meer over vertellen.

Groeten,
Aat
Aat

Extra aanvulling in de stamboom

Bericht door Aat »

Hallo allemaal,

Ik werd er net op geattendeerd dat bij de laatste update van de stamboomoverzichten er nog een belangrijke uitbreiding was en wel de geboorte van Harmen Jan Messelink, die op 1-4-2003 geboren is.

Helaas was me dat door de vele mutaties die er waren ontgaan, maar natuurlijk wil ik Embert en Petra bij deze nog even van harte feliciteren met hun pasgeboren zoon.
Harmen is onder nummer 1208 in het uitgebreide stamboomoverzicht terug te vinden.

Groeten,
Aat
BUTTON_POST_REPLY