Menukeuze "Nieuw op de site" is veranderd.

Wat is er de laatste tijd nieuw bijgekomen op de site. Klik hier om de nieuwe berichten in deze categorie te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Menukeuze "Nieuw op de site" is veranderd.

Bericht door Aat »

Maar dat zal al opgevallen zijn denk ik. Vroeger was de "Nieuw op de Site" pagina een aparte pagina die ik dus steeds moest bijwerken als er iets veranderde op de site.
Enkele weken geleden is het nieuwe Bulletin Board geinstalleerd waarin ook een categorie "Nieuw op de Site" is opgenomen. Voor mij veel makkelijker, want ik hoef nu alleen maar een berichtje op het Bulletin te zetten om de wijzigingen aan te kondigen. En is dus ook gelijk voor iedereen te lezen.
Waarom dan toch weer iets anders?:
Het nieuwe Bulletin Board wordt door sommigen als enigszins lastig te doorgronden beschouwd. Ik probeer daar door bijvoorbeeld het schrijven van een uitleg wat aan te doen, maar heb de indruk dat het nog net niet voldoende is.
Daarom dus nu een programma op de site geinstalleerd wat de nieuws berichten uit de database van het Bulletin Board opvist en op een gewone pagina zet.
Daarmee is de Look & Feel van de site layout zoals we die vroeger hadden weer een beetje terug, worden de berichten volledig op de pagina gezet en wordt toch gebruik gemaakt van de uitgebreide mogelijkheden van het Bulletin Board.
Ik denk dat ik iets soortgelijks voor het Gastenboek zal gaan maken.

Wordt dus vervolgd,
Groeten,
Aat
BUTTON_POST_REPLY