Pagina over "De familie molen" uitgebreid.

Wat is er de laatste tijd nieuw bijgekomen op de site. Klik hier om de nieuwe berichten in deze categorie te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Pagina over "De familie molen" uitgebreid.

Bericht door Aat »

Hallo allemaal,

Gisteren, zaterdag 6 september, zijn we (Henk, Fieke, Dicky en ik) op uitnodiging van Henk Rijneveld en zijn vrouw Nel een dagje op bezoek geweest in Willige Langerak. Daar wonen nog verschillende kinderen en kleinkinderen van Merrigje Cornelia Versteegt. Ik zal daar later nog een verslag over maken, maar wil bij deze Henk en Nel nogmaals bedanken voor deze bijzondere dag. Daarbij wil ik dan ook "Ome Henk" Rijneveld bedanken voor al zijn leuke, uitvoerige verhalen, Marijke en Lou Rijneveld voor de geweldige ontvangst in het Natuurmuseum en Marien Eikelenboom voor alle aangeleverde informatie en foto's. Met al deze informatie kunnen we onze stamboom weer behoorlijk uitbreiden.

's-Middags zijn we naar de familiemolen geweest die nu ook in werking was. We hebben daar heel veel meer informatie over de molen gekregen en de molen ook van binnen bezichtigd. Ik heb daar zoveel leuke foto's kunnen maken dat ik het verhaal over de familiemolen, te vinden in de rubriek Uitgelicht, direct daarmee heb aangevuld.
Veel kijk en leesplezier.

Groeten,
Aat
BUTTON_POST_REPLY