Familieberichten.

Wat is er de laatste tijd nieuw bijgekomen op de site. Klik hier om de nieuwe berichten in deze categorie te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Familieberichten.

Bericht door Aat »

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een nieuwe knop in het linker-menu toegevoegd met de naam "Familieberichten".
Via deze knop kom je op een scherm waarin de 20 laatste berichten worden getoond uit de rubriek "Alles m.b.t. de familie Versteegt" van het Bulletin Board.
Ik hoop hiermee het gebruik van het Bulletin Board nog eenvoudiger (en daarmee ook duidelijker) te hebben gemaakt.
Wel is het zo dat om alle onderwerpen en reacties op dit scherm goed bij elkaar te krijgen ik behoorlijk veel zelf heb moeten programmeren (2 dagen werk geweest). Het zou dus kunnen zijn dat e.e.a. niet helemaal vlekkeloos loopt, maar dat houden we met z'n allen natuurlijk even goed in de gaten. :)

Tevens heb ik een aantal berichten uit het gastenboek verplaatst naar de rubriek "Alles m.b.t. de familie Versteegt", zodat alles wat met elkaar te maken heeft ook bij elkaar staat.

Momenteel worden er 20 berichten op dit scherm gezet. Dat zijn de onderwerpen waar het meest recentelijk nog iets in geschreven is. Mocht dit niet voldoende zijn dan is het heel simpel aan te passen om er meer van te maken, maar onderaan het scherm staat in ieder geval een link ("Bekijk alle familieberichten") naar het Bulletin Board zelf waarmee ook alle oudere berichten zijn te raadplegen.

Ik kreeg zojuist van Henk weer de maandelijkse update van de database binnen, dus daar ga ik nu eerst even mee aan de slag, zodat we de stamboom-overzichten zo direct ook weer kunnen vernieuwen.

Groeten,
Aat
BUTTON_POST_REPLY