De kleur van het menu is veranderd.

Wat is er de laatste tijd nieuw bijgekomen op de site. Klik hier om de nieuwe berichten in deze categorie te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

De kleur van het menu is veranderd.

Bericht door Aat »

Dat is vast wel opgevallen denk ik, (behalve dan wellicht voor diegenen die aan deuteranopie of tritanopie lijden).
Waarom zult U zich afvragen?
Er zijn verschillende redenen voor. Allereerst vond ik het zelf nadat ik het menu vorige week had geinstalleerd achteraf gezien toch wel heel erg groen :(
Nadat het nieuwe Bulletin Board was geinstalleerd bleken daar weer andere kleuren in gebruikt te worden, waardoor de algehele indruk van de site in mijn ogen (en die van anderen) nogal rommelig overkwam.
Ik heb dus geprobeerd door het gebruik van een andere kleur in de knoppen van het menu meer uniformiteit in de kleuren aan te brengen, waarbij dus nu een zelfde kleur blauw wordt gebruikt als in het Bulletin Board. Ik hoop hier tevens mee te bereiken dat het Bulletin Board als onderdeel van onze site wordt gezien.
Misschien is het suggestie, maar het lijkt wel of de tekst op de nieuwe knoppen ook wat beter te lezen is dan bij de vorige groene knoppen.

We kunnen in ieder geval weer even vooruit denk ik met de nieuwe layout van de site.
Of zijn er wellicht nog suggesties? Laat het me even weten.

Groeten,
Aat
BUTTON_POST_REPLY