Meer foto's

Wat is er de laatste tijd nieuw bijgekomen op de site. Klik hier om de nieuwe berichten in deze categorie te zien.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Meer foto's

Bericht door Aat »

Hallo allemaal,

Vorige week kreeg ik van Peter Schutte een aantal foto's toegestuurd die hij bij zijn onlangs overleden moeder had gevonden. Ze hadden allemaal betrekking op de familie Versteegt. Hij ging er van uit dat ik daar wel belangstelling voor zou hebben.
Dankzij deze aktie van Peter konden weer een aantal mooie foto's toegevoegd worden in het stamboom-overzicht en op de Bruidspagina.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de foto's die via deze link te zien zijn:
http://versteegt.net/Genea/Uitgebreid/jbv.htm#BM311
Deze foto en die daar onder zijn van Peter afkomstig. Tevens kon ik een aantal foto's vervangen door een kwalitatief veel beter exemplaar.
Uiteraard wil ik Peter nogmaals hartelijk bedanken voor het aanleveren van al deze foto's.

Vervolgens heb ik in het stamboomoverzicht ook iets ingebouwd dat er voor zorgt dat er een omschrijving van de foto's zichtbaar is.
In de omschrijving zal gewoonlijk de naam van de betreffende persoon of personen staan, eventueel aangevuld met een jaartal tussen haakjes.
Het jaartal geeft aan wanneer de foto genomen is of wanneer de foto op de site geplaatst is.
Mocht iemand anders nog over mooie foto's beschikken waar iemand van de familie Versteegt op staat dan hou ik me van harte aanbevolen natuurlijk.

Tevens heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog een aantal foto's toe te voegen die ik zo her en der op het internet gevonden heb. (Google, Hyves, Facebook, LinkedIn etc.)
Het zou natuurlijk goed kunnen dat er een foto van U bij staat waarvan U liever niet heeft dat deze hier op de site geplaatst wordt.
Mail me in dat geval even op Aat@Versteegt.net en ik zal de foto z.s.m. verwijderen.

Met vriendelijke groeten,
Aat Versteegt
BUTTON_POST_REPLY