De huidige generatie Versteegt.

Klik hier om de lopende discussies voor dit onderwerp te zien. In deze categorie kunnen alle zaken met betrekking tot de familie Versteegt besproken worden.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

De huidige generatie Versteegt.

Bericht door Aat »

Hallo allemaal,

Henk en ik zijn deze week 2 keer bij elkaar geweest om een aantal zaken die er lagen eens goed op een rij te zetten. Onder andere hebben we 2 bijzonder lastige toevoegingen in de stamboom samen bekeken en uiteindelijk als voldoende bewezen bestempeld. Hier is meer over te lezen in de rubriek "Onderhanden", links in het menu.

Een andere kwestie was om te proberen het overzicht van de huidige generatie Versteegt-en compleet te krijgen. Zoals wellicht bekend gebruiken we het telefoonboek om te zien of we iedereen met de naam Versteegt kunnen plaatsen, weten wie dat is en ook in de stamboom terug kunnen vinden. We waren daar al behoorlijk ver mee, maar er bleven een aantal onbekende vermeldingen open staan. Dit was de situatie zoals die na onze kerstkaartenaktie van 2001 was ontstaan.
Afgelopen zaterdag hebben we de stoute schoenen aangetrokken en heeft Henk de personen die we niet konden plaatsen gebeld.
Het resultaat is dat we nu iedereen die in het nationale telefoonboek wordt vermeld met de naam Versteegt kunnen plaatsen in de stamboom.
Er zijn niet direct echt nieuwe personen bijgekomen door deze bel aktie. Er was onder andere sprake van verhuizingen die wij niet kenden en ook was er sprake van een huwelijk waarvan we niet alle ins en outs kenden.

Maar uiteindelijk kunnen we nu dus concluderen dat we het beeld compleet hebben. Ik heb daarom zojuist de link naar de pagina over de Kerstkaartenaktie verwijderd (stond op het hoofdscherm), omdat dit nu geen toegevoegde waarde meer heeft.

Uiteraard is er geen enkele verplichting om Henk en/of mij op de hoogte te houden van verhuizingen e.d., maar het wordt zeker bijzonder op prijs gesteld als het wel gebeurt.

Met het behalen van deze mijlpaal is naar mijn gevoel 1 van de belangrijkste doelstellingen van deze site bereikt: Aantonen dat iedereen met de naam Versteegt of Ver Steegt familie is van elkaar. Ik wil daarom op deze plaats iedereen die zijn of haar steentje heeft bijgedragen om het beeld compleet te krijgen van harte bedanken voor de inzet.
Mocht iemand echter nog een Versteegt kennen die niet in de stamboom staat dan horen we dat graag natuurlijk :D

Ikzelf heb altijd gesteld dat om een familiedag/familiereunie te organiseren het voor mij een voorwaarde was om eerst het totaalbeeld van de huidige generatie Versteegt compleet te hebben. Nu dat het geval is kunnen we denk ik eens met z'n allen gaan nadenken over de vraag
Waar, wanneer en hoe?
We staan uiteraard open voor alle mogelijke suggesties. Hulp bij het organiseren van zoiets is natuurlijk altijd welkom.

Hele hartelijke groeten,
Aat Versteegt
Rineke
Berichten: 15
Geregistreerd: 12 Sep 2002, 11:56
Woonplaats: Drachten
CONTACT:

Bericht door Rineke »

Gefeliciteerd Aat en Henk

Het was een klus, maar hij is bijna af!
Ik zeg bijna want nu is het natuurlijk alleen een kwestie van bij houden, Het zal een leeg gevoel geven voor jullie beiden :lol:
Gelukkig zijn er nu plannen voor een reunie of een meeting of hoe dat ding ook mogen gaan heten.
Ik denkzelf dat je het in het midden :wink: van het land moet gaan houden zo iets. Of je het met aan hang wilt doen of zonder dat zijn allemaal vragen die je je zelf wel zult stellen misschien iets voor een poll maar dan ook weet je nog niet wat er onder iedereen leeft. Kun je een een paar aantallen noemen over hoeveel mensen je denkt het te hebben?
En wie voelt er iets voor en wat zou men dan willen behalve het kijken naar foto's uit vervlogen tijden...?

Wij zijn ff druk... we hebben een huis gekocht in Drachten , dus je kunt tzt ons puntje bij Ede wel weg halen bij :waar wonen wij...
Op 5 juli hopen we dat het het zo ver is!!

Daarna wil ik best mee denken...evt. werken aan een familie gebeuren.

Van uit het Friese drachten ik hoop dat MIjn email ohet zelfde blijft maar anders horen jullie dat zeker wel!!

Als nog gefeliciteerd, met de voltooiing van jullie werk!!

Heel veel groeten van Rineke

:P
BUTTON_POST_REPLY