25 jarig huwelijk Rineke en Henny

Klik hier om de lopende discussies voor dit onderwerp te zien. In deze categorie kunnen alle zaken met betrekking tot de familie Versteegt besproken worden.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

25 jarig huwelijk Rineke en Henny

Bericht door Aat »

Hallo allemaal,

Vanmiddag kreeg ik onderstaand emailtje van Rineke toegestuurd over het op handen zijnde 25-jarig huwelijksfeest van haar en haar man.

Uiteraard voldoe ik graag aan het verzoek om zoveel mogelijk mensen in kennis te stellen van dit heuglijke feit, maar niet voordat ik het bruidspaar via deze weg eerst nog even heb gefeliciteerd natuurlijk.

Rineke en Henny, Gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk.


------------Email-------------------------------------------------------------------

Dit mailtje kun je doorsturen aan iedereen die je kent:

Aan al onze vrienden, familie en collega's,

Zoals jullie misschien al weten vieren wij ons 25 jarig huwelijks feest op 07-12-2002. Voor deze gelegenheid hebben wij een pagina gemaakt in de Bruidsgids. Daar is ook een felicitatieboek geopend.

Wij nodigen jullie dus van harte uit om daar eens een kijkje te gaan nemen en iets in het Felicitatieboek te schrijven. Het adres is:

http://www.bruidsgids.nl/aankondiging.p ... ds_id=6243

Groeten, Henny & Rineke

-------------------Einde email ---------------------------------------------------

Ik kan er nog aan toevoegen dat ook de pagina "Love Story" (aan de rechterkant) zeer de moeite van het bekijken waard is.

Groeten,
Aat
Rineke
Berichten: 15
Geregistreerd: 12 Sep 2002, 11:56
Woonplaats: Drachten
CONTACT:

huwelijk....

Bericht door Rineke »

:P bedankt Aat,
Erg attent wat je voor ons hebt gedaan wat betreft onze zilveren huwelijksdag het was ff schrikken... daar mijn foto te :o zien van 25 jaar geleden slank en zo bedoel ik!!
Iedereen in huis vond het te gek!!

Verder wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de reakties...

Ik zie uit naar de reunie :wink:

Nogmaals bedankt!!
Rineke
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

25 jaar.

Bericht door Aat »

Geen dank Rineke.
Voor 1 van de meest aktieve familieleden op de site heb ik dat graag over natuurlijk. Overigens ben ik op mijn beurt ook veel dank verschuldigd aan andere familieleden die me geholpen hebben met het verkrijgen van die bewuste trouwfoto. Het op de site plaatsen is dan nog maar een kleine moeite :)

Ik zal eens op zoek gaan wie het volgende paar is die een mijlpaal (in huwelijksjaren) gaat neerzetten.

Groetjes,
Aat
BUTTON_POST_REPLY